2016. augusztus 24., szerda

Üdvözöllek!

Szia! Örülök, hogy idetévedtél a blogomra, remélem, hogy elnyeri majd a tetszésed, amiket itt találsz.
Lehet, hogy korábban találkoztál már a nevemmel, egy-egy blogos csoportban, akár a Jack Daniels blog kapcsán, vagy talán olvastad valamelyik történetemet. Ha így van, valószínűleg kíváncsi vagy, miért is hoztam létre egy ilyen mindenes blogot.

A válasz erre igen egyszerű: kipattant a fejemből az ötlet, és úgy gondoltam, hogy miért is ne valósítsuk meg? Ugyanakkor ez nekem egyfajta menedékként szolgál a rendes életem problémái elől (erre utal maga a cím is, "Mon refuge", ami azt jelenti franciául, hogy "a menedékem".), amik mostanában egyre gyakrabban érnek. Ezzel kicsit el tudom terelni a figyelmem, ami az írással nem mindig sikerül.

Nem terveztem hosszú bevezetést, éppen ezért nem is lesz az. Oldalt, a moduloknál találsz egy kis bemutatkozószöveget, ott megtalálod, hogy mi minden lesz ezen a blogon.

Puszillak benneteket: Rhyssa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése