2017. június 21., szerda

Tout doucement (MarkSon, +18)


Ahogy beérünk az ajtón, azonnal az ajkaimra mar, nem tétovázik. A hálószoba felé terelem, miközben szinte dominanciaharcot vívunk egymással. Elválok tőle, de csak amíg lenyomom a kilincset és az ágyhoz vezetem. Ledöntöm rá, majd felfedezőútra indulok a testén kezeimmel, számmal a nyakát csókolom.
 - Mark… - nyögi a nevemet halkan és érzékien, amitől elvigyorodom, és megszabadítom a pólójától. Végigcsókolom a mellkasát, ahol csak érem, és képtelen vagyok uralkodni magamon, kicsatolom az övét és lerángatom a nadrágját. Már csak egy alsó választ el attól a gyönyörtől, amit ő kínál nekem.
Mindkettőnk vére forr az este folyamán elfogyasztott alkoholtól és a szenvedélytől, és ahogy meztelen bőre hozzám ér a ruhán keresztül, érzem a hőt, amit magából áraszt.
 - Ez így nem fair. Túl sok minden van rajtad – morogja, majd széttépi az ingem, a gombok csak úgy repkednek szanaszét. Az volt a kedvencem, de a legkevésbé sem érdekel. A két lába közé térdelek, és magamhoz vonom egy csókra, miközben szabad kezemmel végigsimítok a férfiasságán. Keménysége még jobban bevadít, beleharapok az alsó ajkába. Megérzem a számban a vér fémes ízét, ezért inkább a nyakát kezdem harapdálni. Erősen megszívom az érzékeny bőrt, ezzel is nyomot hagyva rajta és nyögést csalva ki belőle. – Mi lenne, ha abbahagynád végre a játszadozást? – kérdezte halkan és rekedten, mire elvigyorodva emelkedtem ülő helyzetbe. Élvezem a helyzetet, hogy uralkodhatok rajta, így nem teszek semmit.

Láthatóan dühös, ő is felkel az ágyon. Szemei szinte szikrákat szórnak, ahogy szúrós tekintettel rám mered.
 - Elárulnád, hogy mégis mi a faszt csinálsz? – kérdezi, mire mosolyom még szélesebb lesz, már ha ez lehetséges.
- Azt mondtad, hagyjam abba a játszadozást. Abbahagytam – adtam készségesen választ, mire ahelyett, hogy bármit is reagálna, maga alá terít, és vadul csókolni kezd. Nyelveink vad csatát vívnak, időnként oda-odaharapok egy kicsit, ezzel is jelezve, hogy ki az aktív fél kettőnk közül.
Fordítok a helyzetünkön, és ott folytatom, ahol abbahagytam. A végignyalok a mellkasán, egészen az alsónadrág széléig, ahol egy pillanatra megállok, hogy felpillantsak az arcára. Szemei lehunyva, halkan pihegve várja a következőket. Tudtam, én, hogy nem is olyan erős férfi ő…
Nyelvemmel kényeztetem, először az anyagon keresztül, amivel további hangokat csalok elő belőle. Engem is egyre jobban szorít a nadrágom, így miközben neki a számmal okozok örömet, gyorsan megszabadulok tőle, de előtte még előveszem a farzsebemből az óvszert. Fő a biztonság, ugye…
Őt is megszabadítom az egyetlen, még kettőnk közé álló ruhadarabtól, majd a tagját a számba véve kezdem szívni, majd elkezdem előkészíteni a terepet magamnak. Először csak nyomok egy kis síkosítót az egyik ujjamra, és azzal kezdem tágítani, majd hozzá igazítom a másodikat, végül a harmadikat is. Az óvszert kibontva felhúzom magamra, majd kenek magamra is egy kicsit a krémből, majd a bejáratához illeszkedve kezdek befelé nyomakodni a szűk nyílásba. Eleinte láthatóan kellemetlen neki, halkan nyöszörög, merevedése is lelohad kissé, amin pár rántással segítek. Ott csókolom, ahol érem, ezzel próbálva elvonni a figyelmét a kevés fájdalomról, amit okozok neki. A mellbimbóját kényeztetem, mikor teljesen elmerülök benne. Mindketten jólesően felnyögünk, mikor lágyan, gyengéden mozogni kezdek benne.
Nem akarok elsietni semmit, így a tempót fokozatosan növelem csak, de a reakciói olajat öntenek az ereimben terjengő tűzre. Egyre szenvedélyesebben, harmonikusan mozog együtt a testünk, érzem az apró izzadságcseppeket lecsorogni a hátamon, ahogy Jackson végigkarmol a lapockáimon. Ha nem fulladnék bele a vágyba, biztosan felszisszennék a fájdalomtól, amit a körmei okoznak, de így csak még jobban hajszolom a kielégülést.
Jackson nem igazán tudja, hova tegye a kezeit; hol saját magát ingerli, hol az én csípőmbe mar bele, vagy markolja a fehér lepedőt alattunk, lehunyt szemeit összeszorítva nyög minden egyes lökésemkor.

Hamar a csúcsra jutunk, szinte majdnem egyszerre élvezünk el. Ő a saját hasára lövelli spermáját, míg én az óvszerbe bele, amit amint kihúzom magam a partneremből, azonnal az ágy melletti kukába dobok. Ledőlök a szőke mellé, mélyeket lélegezve próbálok nem gondolni semmire, de a rekedtes hangja meggátol benne.
 - Akkor mi most… Mik vagyunk? – kérdezi bizonytalanul, mire lágy csókot nyomok az ajkaira.
- Csak… Fejezzük be ezt az estét úgy, ahogy elkezdtük: kötöttségek nélkül, élvezettel. A többi ráér holnap is – felelem halkan, olyan hangon, amiben benne van a jövő ígérete és a döntés lehetősége. – Szeretnél zuhanyozni? – kérdezem lehunyt pillákkal, félálomban.
 - Nem. Majd reggel – bújik mellém aranyosan, én pedig fél kézzel átölelem őt.

Majd reggel mindent megbeszélünk. Hogy mi legyen kettőnkkel. Hogy mi legyen velünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése