2016. szeptember 11., vasárnap

Cikk#2 - Bejelentkezés a francia füzetből

Szép (szebb) napot minden kedves olvasómnak. Nem, ez nem igazán visszatérés, inkább csak egy bekukkantás, és egy kis lazulás két oldal között. 
Hogy telik a suli? Minden oké? Sokat kell tanulni? Titeket is idegesít a heti öt tesi, illetve annak alternatív megoldásai? 

Mindenesetre az biztos, hogy ha ez így megy tovább, én nem tudom, hogyan fogom kibírni ezt az évet. Ez még csak az első hét volt, de már most több, mint kétszáz szót a nyakunkba varrtak (a nyári kötelező majdnem százötvenen kívül), rengeteg a tanulnivaló, és már az első jegyeket is kiosztották. De hát azt hiszem, ezt jelenti gimnazistának lenni, ahol már az első nap egy rakat házit feladnak... 
A suli épülete már most tele van hullafáradt, kávéfüggő zombikkal, és én is egy lettem közülük. Pedig megfogadtam, hogy nem így lesz. Hát, ezen már kár bánkódni, ami történt, megtörtént, és egyébként is - szeretem a kávét. 

Az biztos, hogy nem irigylem a most érettségizőket. Legjobb barátom is most végez, és mesélte, hogy negyvenegy tételt kell megtanulniuk magyarból (húszat irodalomból, huszonegyet nyelvtanból) év végéig, és ez még csak egy - illetve kettő, ha úgy nézzük - tantárgy. A tanárok tavaly nekünk azt mondták, hogy jövőre már könnyebb lesz. Hát nem lett, legfeljebb csak az a része, hogy nekem könnyebben megy a tanulás része, de ez is csak saját érdemből, azoknak az ötleteknek hála, amiket nyáron kifejlesztettem, és korábban megosztottam az egyik bejegyzésemben. 

Azt hiszem, tényleg bele fogok őrülni. Tavaly még nagyban éjszakáztam, tízig-tizenegyik sorozatot néztem, aztán lefeküdtem aludni. Most pedig már örülök, ha egy részt meg tudok nézni az éppen aktuális sorozatomból, és kilenckor lefekszem aludni, hogy másnapra ne legyek annyira hulla. 

Na de megyek vissza tanulni, különben sosem végzek. Több, mint a fele még vissza van. 

Nektek milyen tapasztalataitok vannak eddig? Titeket is elkezdtek már hajszolni a tanárok?

Puszi:  

2 megjegyzés:

  1. Engem a tesi tanár marcangol ✋ gyulolom... 😒😣 Eddig még a többi tantárgyat kibirom - már ha lehet így mondani. Folyamatosan csak az jár a fejemben, hogy "Haza akarok menni" Sőt már annyira bele vésődött az agyamba ez az egy mondat, hogy még ITTHON is eszembe jutt...ennyire még nem utáltam a sulit...😒 még csak 1 hét telt el, de, mintha már 1 hónapja ott szenvednék...Mindegy..
    Mindenesetre - neked - kitartást ^^ Hisz ahogy olvasom nehezebb helyzetben vagy :/
    Xoxo 〽

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a heti 5 tesiből kettőt kipipálok a kosáredzéssel, amit még szeretek is, szóval ebből a szempontból szerintem nekem könnyebb. Remélem neked rendbe fognak jönni a dolgaid a tesivel kapcsolatban. Egyébként mi tavaly infótanárt cseréltünk év vége felé, mert addig panaszkodtunk az osztályfőnöknek, amíg nem sikerült. Ha többen összefogtok, vagy akár az egész osztály, lehet, hogy nektek is sikerülni fog. :)

      Sok szerencsét és kitartást! :)

      Rhyssa

      Törlés