2017. július 19., szerda

EXO - Ko Ko Bop ~ Véleményem a balhéról és magáról a klipről

Sziasztok.

Igazából fogalmam sincs, hogyan kezdjem ezt a bejegyzést (már cikknek sem merem nevezni, mert az EXO-L-ek még az én halálomat is tervezgetni fogják. LOL). Aki követ bizonyos EXO-s csoportokat, az már biztos tud a balhéról is, ami történt, egy bizonyos blogbejegyzéssel kapcsolatban. 
Nos, én olvasgatom a kommenteket, és elvakult fanokat látok. Mindenhol. Négy éve vagyok kpopper, és eddig, ezt a fajta gyűlölködést és elvakultságot csak az ARMY-knál láttam ilyen tömegesen. (Bár ők elég csendesek mostanában.) Nem tudom, mikor süllyedtünk idáig, hogy valakit a véleménye miatt el kell ítélni, mg kell alázni, és már a halálát tervezni, úgy, hogy a fandom nagy része lincshangulatba kerül. Akik egyetértenek a cikk írójával, vagy csak részben, de adják a véleményét, azoknak elege van azokból, akik meg ellenzik. 

Olvastam pár összeszedett kommentet, és az egyikben volt egy jó megfogalmazás: Nem kell mindent komolyan venni, mert ha azt tennénk, a csoport felét bíróságra kellene küldeni. (Vagy valami ilyesmi volt, a pontos szóhasználatra sajnos nem emlékszem.) Teljesen egyetértettem az illetővel, minden pontban, amit leírt, vagy majdnem mindenben. 


Szóval, először is, a "Sehun meleg-e"-téma. 
Nem tudjuk. Fogalmunk sincs, és őszintén, nem is érdekel. De még ha az is lenne, most komolyan, kit zavar ez? Ez a magánélete, ugyanúgy, ahogy van neked is, és nekem is (az már más kérdés, hogy én a másságomról írok, ezt önként vállaltam.) 
Amikor pedig már másba nem tudnak belekötni, akkor a megfogalmazásba fognak. Mert hogy az nem jó szó, hogy "meleg". Miért, akkor írjuk inkább azt, hogy buzi? Őszintén, számomra a második kifejezésnek sokkal negatívabb a csengése, és úgy gondolom, ha valaki homoszexuális, akkor az első számomra, és sok más ember számára is tökéletesen elfogadható. 

Aztán jöhet a drogos párhuzam. 
Legyünk őszinték, ha valakinek nincs meg a megfelelő háttértudása az EXO-val kapcsolatban, akkor valóban jogosan gondolhatja, hogy a fiúk és az MV készítői erősen begombáztak. Mert én sem tudom például mindenkinek a szupererejét, hogy rögtön arra következtessek, amint megnéztem. Annyit láttam, hogy színes cukorkákat tesznek valami kék piába, és utána Kai felhőkön fekszik, a dolgok a levegőben repkednek, D.O meg egy erdőban találja magát, és minden egyéb olyan dolog, amihez a valóságban minimum egy kis LSD kéne. 

Most pedig akkor az én véleményem. 
Sokkal többre, sőt, jobbra számítottam, mind klip, mind zene terén. Szeretem az EXO-t, vagyis jobb megfogalmazás az, hogy szeretem a zenéiket. a Monstert és a Lucky One-t a mai napig hallgatom, több más olyan számmal együtt, amihez nem készült videoklip, és számomra ez a mostani comeback jóval alulmúlja az eddigieket. A zene szó szerint idegesít, még háttérzajként sem tudom elviselni, a klipet pedig csak több részletben tudtam végignézni. 
Az biztos, hogy újító, de egyáltalán nem gondolom, hogy a pozitív irányban. Én most negatívan csalódtam az EXO-ban, de ettől függetlenül várni fogom a következő comebacket. Bár a fandomból kissé kiábrándultam, remélem, hamar lecsendesedik ez az egész.

(Tudom, azoknak, akik rendszeresen olvasnak, furcsának hathat ez a bejegyzés. Nem tudom, hogy a későbbiekben fogok-e még ilyeneket írni, jelen pillanatban csak kiakasztott ami facebookon megy.)

Puszillak benneteket: 

8 megjegyzés:

  1. Na, ezért tartom távol magam a k-poptól. Nem a zene riaszt, hanem az ilyen fandom-harcok, és éppen ezért nem is merem magam nagyon beleásni a műfajba, mert az ilyen elvakult fanok, ahogy te is írtad, egyszerűen taszítanak tőle. Valahogy az embernek nincs kedve ennek a részéve válni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, a legtöbb fandommal úgy igazából nincs baj, csak az EXO és a BTS az, ami ilyen... Több fandomnak is a tagja vagyok, és azok általában nyugisak, csak az a baj, hogy az EXO és a BTS rajongótábora miatt általánosítanak...

      Törlés
    2. Az ismerőseim igazából ezt a kettőt szokták állandóan lájkolgatni, így az alapján alakult ki egy általános véleményem. Viszont annak örülök, ha vannak nyugodtabb vizek is, ezek szerint a k-pop mégsem az az ördögien balhés színtér, mint ahogy sokszor beállítják. ^^

      Törlés
    3. Csak ez a két fandom az. Mondjuk van a KNK, nekik a fandomjuk tök nyugis, és csak nevetünk a fanwarokon :D De akár ott van a B.A.P, tőlük két taggal több One Shotot is írtam, ők sem szoktak balhézni, meg igazából, ha a két legnépszerűbbet nem számítjuk, akkor a KPOP-perek nagy része elég nyugis társaság ^^

      Törlés
    4. Na, akkor majd megnézem a one shotokat, a saját fandomomban már úgyis minden általam ismert nyelven kilőttem az összeset, k-pop terén pedig még nem nagyon olvastam ficeket. Persze néhány számukat is akkor lecsekkolom közben, kíváncsi vagyok. :)

      Törlés
    5. Csak két ilyen random van. A többi vagy inaktív vagy nagyon is barátságos. Személy szerint a BABYz-t és az IGOT7-t tudnám kiemelni ilyen téren, tényleg mint egy család.

      Törlés
    6. Meg a Tinkerbellek és a LOVE-ok :D
      Mi mind egy nagy család vagyunk ^_^

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés