2017. augusztus 28., hétfő

Augusztusi helyzetjelentgetős


Sziasztok! 

Ebben a hónapban nem is volt bejegyzés, igaz? Sajnálom, hogy elhanyagoltam a blogot, igazság szerint elég sok minden összejött mostanában. Nem fogom részletezni, csak annyit mondok el, amennyit szükségesnek érzek: Augusztus elején szakított velem a barátnőm (illetve most már exem), aztán két hetet dolgoztam, aztán pedig egy hét pihim volt, amikor megintcsak nem pihiztem, hanem - szégyen, tudom, de - tanultam. Hamarosan országos versenyen veszek részt Alsóbodokon, pontosan 22.-én, és Szeptember végén lesz egy gigamega töridolgozat, ahol a három éves anyagból írunk. 

Szóval az életkedvem a nullán van körülbelül, de ettől függetlenül dolgozom a legújabb történetemen, a Butterfly in moonlight-on, illetve több One Shoton/novellán is, szóval mondhatni készülök az iskolakezdésre. (hogy a kettőben hol az összefüggés, ne kérdezzétek)

A tánccsapattal kábé sehogy sem állunk, illetve én tudom az én részem, csak még nem raktuk össze, mert nem tudtunk próbálni. Valaki Németországban volt, másvalaki Romániában és/vagy táborban, és így tényleg nem tudtunk mit csinálni. A suli is a nyakunkon, és így kételkedem benne, hogy lesz-e egyáltalán bármi is ebből. 

És még a Trónok Harca évadzáróját sem láttam, szóval szerintem most megyek és bepótolom szépen, amiről gép híján ma lemaradtam. Sziasztok, találkozunk szeptember végén! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése