2017. május 24., szerda

Novella#8 - Szeretlek, Chaeyoung (Rosé&Lisa)

Ahogy a kávézó ajtaja feletti kis szélcsengő megszólalt, azonnal tudtam, hogy oda kell néznem. Nem csak azért, hogy köszöntsem az újonnan belépett vendéget, egyszerűen a zsigereimben éreztem, hogy muszáj látnom őt.
Még mindig ugyanolyan gyönyörű volt, mint régen. Hosszú, eperszőkére festett haja körbelengte őt, és már előre éreztem azt az édes illatot, amitől még a nyál is összefutott a számban. Régebben sokszor ízleltem azokat a meggypiros ajkakat, amelyek most látványomra mosolyra húzódtak. Mogyoróbarna szemeiben láttam az öröm szikráit.
Semmit sem változott. Ugyanazokat az érzéseket váltja ki belőlem, mint három évvel ezelőtt. A pulzusom az egekbe szökik, arcom vörösen izzik, megpróbálom szőke hajzuhatagom mögé rejteni zavarom. Nem nézek többször a szemébe.
 - Mit adhatok? – kérdezem monoton hangon, nem mutathatom ki a boldogságom, amiért újra látom. Évekkel ezelőtt se szó, se beszéd, elment az országból, itt hagyva engem, Jennyt és Jisoot.
 - Lisa… - hallottam meg tétova hangját, amitől a szívem kihagyott egy ütemet. Túl sok volt ez így egyszerre. A visszatérése, az, hogy megjelent itt… A gyönyörű lénye beterített mindent körülöttem, elvette az eszem, elterelte a figyelmem.
Figyelmeztetően néztem a szemébe, a csalódottság és a düh félreértelmezhetetlen keveréke emésztett belülről. A gyomrom görcsbe rándult, ahogy nem tudtam elkapni a tekintetem a világosbarna íriszekről.
 - Mit adhatok? – tettem fel újra a kérdést, de ezúttal vittem egy kis színt is a hangomba. Az idegesség árnyalata hallatszott ki belőle, ahogy megismételtem a mondandómat.
 - Egy lattét– felelte csalódottan, mintha mást várt volna. A kezdeti csodálat kezdett egy egyre negatívabb érzésbe átcsapni, ahogy a kérdések száguldoztak a fejemben.
 - Elvitelre, vagy itt fogyasztja? – Direkt magáztam. Nem engedhettem meg magamnak, hogy elgyengüljek vele szemben. Éreznie kell azt a fájdalmat, amit ő okozott nekem. Tudnia kell, mit éltem át, amikor elhagyott. Amit akkor éreztem, amikor ő feladott engem. A szerelmünket.
 - Itt fogyasztom – felelte.
 - Négyezer-ötszáz won lesz. – Gyorsan fizetett, majd elkészítettem a kávét és kivittem neki.
 - Mondd csak, Lisa… - szólított meg, amikor elé tettem az italt. A szemébe néztem, közvetlenül, hogy még csak véletlenül se vádolhasson meg azzal, hogy nem figyelek rá. Vártam a további mondandóját. – Mikor végzel ma? – kérdezte végül, egy rövid csend után.
Sejtettem, hogy beszélni akar majd velem, nem is gondoltam rá, hogy szó nélkül elmenne. Már csak az volt a kérdés, hogy megbocsássak-e neki?
 - Fél négykor. – A feleletem tömör volt és egyszerű. Volt még egy órám a műszakom végéig, így csak rajta állt, hogy megvár-e vagy sem, de tudtam, hogy úgyis itt fog üldögélni, amíg én átöltözve elé nem állok.
Csak bólintott egyet, így én visszamentem a pult mögé, azonban nem tudtam koncentrálni. A tekintetem folyton oda-oda tévedt a nekem háttal ülő lányhoz. Nem tudtam levenni a szemem a karcsú derekáról, a gyönyörű hajzuhatagról és a csókolnivalóan piros ajkakról.
Rájöttem, hogy mindenképpen meg fogok neki bocsátani, akármi is lesz. Túlságosan szeretem ahhoz, hogy ne tegyem.

A műszak lejárta után kimentem a kávézó elé. Izgatott voltam, át akartam ölelni, addig csókolni, amíg már nem kapunk levegőt.
Azonban ő nem volt ott. Körülnéztem, nem találtam sehol. Könnyek gyűltek a szemembe, ahogy Chaeyoungot kerestem a tömegbe.
 - Sajnálok mindent, Lalisa… - hallottam meg a lágy hangot a hátam mögül, majd megéreztem a vékony karokat a derekamra fonódni. Megfordultam az ölelésben, és nem érdekelt, ki lát minket, ajkaimat a szájára tapasztottam. Olyan éhesen, szerelmesen és vadul csókoltam őt, mint még soha.

 - Szeretlek, Chaeyoung. Mindennél jobban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése