2017. július 1., szombat

Helyzetjelentgetős #2

Sziasztok! Utoljára körülbelül egy hónapja volt ilyen poszt, azt hiszem, és elég sok minden történt velem azóta, amiről úgy gondolom, szeretnék beszámolni. Megjegyzem megnéztem, és holnap (másodikán) lesz egy hónapja. 
Szóval, mi történt velem ezek alatt a hetek alatt? Vége lett az iskolának, egész jól zártam az évet, mindenből négyes-ötös lettem (ami kéttannyelvű gimnázumban elég jó szerintem, főleg az első két év után), aztán három napot eltöltöttem egy nagyon kedves barátomnál, majd jött körülbelül egy hét szünet, amikor (furcsa, tudom, de) tanultam. Belemerültem a koreai nyelvtanba, egy kicsit a franciába, mert kellett egy állásinterjúhoz, és a töribe, mert még év végén meg lettünk fenyegetve egy gigamega dolgozattal a három évi anyagból, na meg emeltezek is, szóval nem árt. 
Aztán jött ez a hét. Eddig úgy néz ki, találtam munkát, ezzel intézkedtem egész héten, és beléptem egy tánccsapatba. A nevünk Soul of Asia, és bár még eléggé nagyon kezdők vagyunk, de úgy érzem, egész jó kis csapat válhat belőlünk. A héten már volt két találkozónk, az egyik egy amolyan "ismerkedjünk össze személyesen is", a másodikon pedig már próbáltunk is. Ilyenkor kezdem úgy érezni, mintha lenne életem.

És rám talált a szerelem. Azt hiszem, legalábbis, ez az. Hirtelen, véletlenül, és villámcsapás-szerűen érkezett, és letaglózott. Olyasmi, mint az első szerelem érzése, talán egy kicsit komolyabb is annál. Az már más kérdés, hogy ezzel párhuzamosan Sándor lelépett. (Ő az ihletmanóm, ha esetleg nem emlékeznétek rá.) Szóval most mindenem van, csak ihletem nincs.

Elég rövidre fogtam most ezt a bejegyzést, de azt hiszem, ennyi történt összesen ebben az egy hónapban. Ti hogy töltöttétek a nyári szünet első heteit? A válaszaitokat nagy örömmel várom! 

Puszillak benneteket: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése